Ve světě počáteční nabídky mincí (ICO) je největším „nepřítelem“ Komise pro cenné papíry a burzy (SEC). Samopasovaný guru kyberbezpečnosti, John McAfee, zveřejnil přesnou částku, kterou požaduje za jeden tweet, kterým propaguje nové ICO projekty. Učinil tak kvůli tomu, aby se dostal ze seznamu SEC.

McAfee efekt

Zatímco mnozí v „krypto-sféře“ kritizovali, že Bitcoinové směnárny si účtují za zalistování ICO projektu přes $ 50,000, tak John McAfee přiznal, že za propagaci (1 tweet) ICO projektu si účtuje $ 105,000.

Použij to, co máš, abys dostal to, co chceš. Toto McAfee dokonale zvládl, když dokázal proměnit svůj vliv v krypto-sféře na reálné peníze.

McAfee se svým týmem vytvořili organizaci známou jako McAfee Crypto Team, která se zaměřuje na propagaci projektů ICO.

McAfee prohlásil: „Pokud plánujete ICO a snažíte se promovat váš coin nebo chcete vrhnout světlo na váš nový projekt, tak byste měli přehlédnout naše nabobtnalé ego a nechat nás pracovat.“

Poplatek ve výši $ 105,000 za tweet je určitě nehorázná částka, ale pokud budeme brát v úvahu jaký, efekt mají tyto tweety na kryptotrh, pak bychom mohli říci, že to stojí za to.

Tweety, které hýbou trhem

V lednu se konal výzkum, zda vlastně McAfeeho tweety skutečně dokáží hýbat trhem. Výzkum přinesl jasný výsledek, který ukazuje, jak tweety poslaly cenu propagovaných coinů „to the moon“. 21. Prosince McAfee propagoval coin s názvem Electroneum, jeho cena okamžitě vzrostla o 57 procent (z $ 0.07  na $ 0.11 ) uvedl expert, který se podílel na výzkumu.

McAfee má 812,000 sledujících na Twitteru a většina z nich jsou kryptoměnoví nadšenci. Tento unikátní faktor způsobuje, že jeho krypto-tweety mají dost velký vliv na vnímání celého kryptoměnového trhu.

„Poskytujeme propagační služby pomocí tweetů, které se osvědčily jako velmi efektivní, nebo prostřednictvím tweetů, které jsou koordinovány s naší divizí profesionálního psaní a blogování. Odmítáme přes 90% všech společností, které čekají, aby si zakoupily naše služby“ McAfee Crypto Team.

Zdroj: marketwatch.com